سوالات متداول
اصطلاح خلاصه شده ای به معنای اسکرین شات است. کانالها پس از اتمام تبلیغ اسکرین شاتی از تبلیغ میگیرند که بر اساس آن ویویی که به تبلیغ داده اند مشخص است. بر اساس این ویو به کانال مربوطه پرداخت صورت میگیرد.
در زیر تمامی پست های تلگرامی سمت راست (اعم از تبلیغاتی و یا پست های کانال ) عددی درج شده است که نشان دهنده تعداد افرادی است که این پست را مشاهده کرده اند.
در این سبک تبلیغات کانال دار مجاز است پس از درج تبلیغ تعداد پست مشخصی را قرار دهد. توجه داشته باشید که شمارش پست ها در تبلیغات تلگرامی متفاوت از شمارش عادی است که در پایین تر به آن پرداخته شده است. بطور مثال در تبلیغات با محدودیت پست ۵ کانال دار حق دارد بعد از درج تبلیغ، ۴ پست را در کانال خود قرار دهد. در صورت درج پست های بیشتر کانالدار می بایست تبلیغ را ریشات کند (اصطلاح ریشات نیز در پایین توضیح داده شده است). هر چه تعداد محدودیت پست ها کمتر باشد راندمان تبلیغ بیشتر خواهد بود. ناگفتنی است برخی کانال های خوب تلگرامی بعلت درآمد پایینی که تبلیغات پست آزاد دارند این سبک تبلیغ را نمی زنند. با این حال این کانال ها محدودیت پست را نیز نمی توانند رعایت کنند. این کانال ها در دسته کانال های ویژه طبقه بندی می شوند و مجاز به زدن تبلیغات ویژه می شوند، ولو اینکه محدودیت پست را رعایت نکنند. از جمله این کانال ها میتوان به کانال های بزرگ خبری و ورزشی اشاره کرد که روزانه تعداد پست های زیادی می زنند. نا گفتنی است هزینه تبلیغ این کانال ها در حالت عادی که از مشتریان خود دریافت میکنند بسیار بیشتر از هزینه ای است که مشتری در حالت تبلیغات ویژه پرداخت می کند .
طبیعی هست که ممبر واقعی ریزش داشته باشد ولی میزان ریزش بستگی به کیفیت کانال و مدیریت دارد و از 0 تا 20 درصد ریزش به همراه خواهد داشت.
ممبر های فیک ریزش ندارند و کم نمیشوند مگر اینکه تلگرام آن ها را پاک کند .
در هر صورت اگر تعداد ممبر های کانال شما بیشتر از یه تعداد خاص باشه مطمئن باشید یه اعتبار خاص به کانال شما میدهد و باعث میشود سایر کاربران با اعتماد بیشتری جوین کانال شما شوند .
در افزایش ممبر تلگرام تعداد ممبر های کانال بیشتر میشود اما در افزایش بازدید تلگرام تعداد بازدید های پست ها یعنی عدد چشم بغل پست ها بیشتر میشود.