تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

قوانین و مقررات پنل شبکه های اجتماعی

قوانین و مقررات پنل ممبر و فالوور
لطفا تمامی بند های قوانین را مطالعه و سپس خرید کنید زیرا سرویس دهی در چارچوب قوانین ذیل میباشد :

سفارشاتی که برای پیج ها یا کانال های سیاسی، غیراخلاقی، توهین های قومی و مذهبی و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران ثبت میشوند، باتوجه به خسارتی که به سرورهای ما وارد میکنند، بدون عودت هزینه لغو شده و اگر تکرار شود اکانت کاربر متخلف برای همیشه مسدود خواهد شد.

به دلیل خودکار بودن فرآیند ثبت و انجام سفارشات بعد از شروع سفارشات تحت هیچ شرایطی امکان برگشت یا لغو یا ویرایش مشخصات وجود ندارد. بنابراین در هنگام وارد کردن آیدی اینستاگرام و تلگرام و لینک پست ها دقت کنید و آیدی خود را تا انجام کامل سفارش و رفتن وضعیت سفارش به “تکمیل شده” تغییر ندهید و در حالت پرایوت قرار ندهید. 

همچنین ابتدا از کیفیت سرویس ها با سفارش تعداد کمتر اطمینان حاصل کنید بعد سفارشات بزرگ را ثبت کنید، زیرا در هر شرایطی هیچ کدام از سرویس ها و سفارشات ضمانت برگشت وجه یا امکان لغو ندارند و فقط در صورتی که انجام نشوند شارژ به پنل کاربری برگشت میخورد.

آیدی تلگرم مدیر سایت فقط جهت بخش فروش و مشاوره قبل از خرید یا مشکل فنی در ورود به سایت می باشند و پشتیبانی پنل ها فقط از طریق سیستم تیکتینگ (ارسال درخواست پشتیبانی) در سایت می باشد. 

 اخبار مربوط به پنل ، از طریق کانال تلگرام socialsystem_ir@ ارسال میشوند، لذا حتما در کانال ما عضو شوید .

در هنگام انجام سفارشات پیج خود را از حالت خصوصی یا Private خارج کنید و تا پایان انجام شدن سفارش خصوصی نکنید. درغیر اینصورت سفارش انجام نمیشود. 

به دلیل خودکار بودن روند انجام سفارشات و شلوغی سرورها، برخی سفارشات لغو یا ناقص میشوند که در این صورت هزینه بخش باقی مانده سفارش به حساب کاربری شما بازگردانده میشود.

بعد از ثبت سفارش صبر کنید که سفارش شما کامل انجام شود و بعد از تکمیل شدن سفارش می توانید مجددا از سایت ما یا سایت های دیگر همان سرویس را خریداری کنید در غیر اینصورت در انجام سفارش اختلال ایجاد شده و سفارشات بدرستی انجام نمیشوند. سفارش همزمان لایک و فالوور با هم مشکلی ندارد ولی اگر دو سفارش از یک محصول مثلا دوبار پشت سرهم فالوور ثبت کنید ممکن است در انجام سفارش اختلال ایجاد شود زیرا تنها ملاک و معیار انجام شدن سفارش عدد اولیه ونهایی فالوور یا لایک است.

در هنگام شارژ کردن حساب کاربری خود، در وارد کردن مبلغ دقت کنید، بعد از خرید به هیچ عنوان امکان استرداد وجه به حساب کاربری شما وجود ندارد. 

در هر صفحه( مثل صفحه ثبت سفارش، افزایش موجودی و…) نکاتی نوشت شده، کاربر موظف است قبل از انجام هرگونه عملیات در سایت، نکات ثبت شده را مطالعه کند، همچنین قبل از ثبت سفارش در صفحه مربوطه، جزییات هرمحصول ( مثل ظرفیت، سرعت و…) نمایش داده میشود که کاربر باید آن ها را مطالعه کند، انجام هرگونه عملیات از سوی کاربر، به معنای آگاهی و پذیرش تمام این موارد است .