تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

عناوین سرویس های سامانه افزایش رتبه و آمار شبکه های اجتماعی

در این بخش عناوین مربوط به برخی از سرویس های سامانه را به صورت واضح و شفاف توضیح داده ایم تا با آگاهی بیشتر از سرویس ها سفارش خود را ثبت نمایید .

ممبر آفلاین تلگرام

این نوع ممبر های اکانت های یوزرهای غیرفعال می باشد که فعالیتی در تلگرام ندارند و در نتیجه ویو و بازدیدی از کانال شما نیز نخواهند داشت ، این نوع ممبر ها ریزش ندارد مگر به صورت دوره ای با بروزرسانی های تلگرام این نوع ممبرها درصد کمی ریزش داشته باشد .

ممبر واقعی اجباری تلگرام

این نوع ممبرها کاملا واقعی بوده و مشغول فعالیت در تلگرام می باشند که به صورت اجبار به عضویت کانال یا گروه شما در می آیند . این نوع ممبر ها سرویس های مختلفی دارد که در بالا به تفاوت های آن اشاره کردیم .

ممبر واقعی اختیاری تلگرام

این نوع ممبرها کاملا واقعی بوده و مشغول فعالیت در تلگرام می باشند که به صورت اختیاری با اختیار خودشان با دیدن نام و توضیحات کانال یا گروه شما به عضویت کانال یا گروه شما در می آیند . این نوع ممبر ها سرویس های مختلفی دارد که در بالا به تفاوت های آن اشاره کردیم .

بازدید ۳۰ روزه ۵۰ پست اخر کانال تلگرام

در سرویس بازدید ۵۰ پست اخر تلگرام که ۵۰ پست اخر کانال شما به مقدار سفارش داده شده ویو خواهد شد در صورت سفارش ۳۰ روزه در پایان هر روز به مقدار سفارش شما بر روی ۵۰ پست اخر کانال شما ویو انجام خواهد شد .

افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن کافه بازار

در این سرویس افزایش نصب نرم افزار شما مطابق آمار ارائه شده توسط کافه بازار انجام می گردد و تضمینی در جهت نرم افزار های ارزش افزوده و .. ( نرم افزار های دارای لاگین با شماره موبایل و… ) نمی باشد .

فالوور ایرانی نیمه فعال اینستاگرام

این سرویس فالوور های دارای اعتبار می باشند که صرفا جهت افزایش آمار پیج با هزینه مناسب می باشند که این نوع فالوور از لایک و.. پاینی برخوردار است اما توجه کنید که می توانید از سرویس های مربوط به لایک و… نیز استفاده نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید