سوالات متداول
پست ( post ) : کل مطالب منتشر شده توسط صاحب پیج ( اعم از عکس ، فیلم و متن ) را پست میگویند.
فالووینگ ( Following ) : در لغت به معنی دنباله یا پیرو است و در اینستاگرام تعداد افراد دنبال شده توسط صاحب یک پیج را فالووینگ آن پیج میگویند.
شما با انتخاب پکیج نمایندگی ، یک وبسایت کامل و آماده فروش دریافت می کنید . انتخاب نام این وبسایت توسط خود شما انجام می گیرد و می توانید یک برند مستقل برای خود بسازید . همچنین میتوانید روی سابدامنه سایت خود بصورت http://panel.yourdomain.com آنرا فعال نمایید .
سوشال سیستم یک سامانه ایرانی است که به سریع ترین ، امن ترین و ارزان ترین سرویس های جهانی تامین کننده خدمات [ فالوور ، ممبر ، لایک ، بازدید ، کامنت ، منشن ، رای نظر سنجی ، دنبال کننده ، ریتویت ، پخش موزیک ، ویدئو ، پادکست ، نصب اپ ، تبلیغات انبوه ، پاپ آپ ، نوتیفیکیشن و …. ] شبکه های اجتماعی اینستاگرام _ تلگرام _ سروش _ آپارات _ توییتر _ رادیو جوان _ گوگل پلاس _ لینکدین _ یوتیوب _ ساوندکلاود _ پینترست _ اسپاتیفای _ دتپیف _ تیک تاک _ توییچ _ ویمیو _ اپلیکیشن _ وب سایت _ روبیکا _ ایتا _ بله و … دسترسی دارد . سوشال سیستم اخیرا بسترهای لازم برای اعطای نمایندگی به تعداد محدودی از افراد را فراهم کرده تا کاربران بتوانند فروشگاه اینترنتی مستقل خود را راه اندازی کنند .
شما با اخذ پنل نمایندگی سوشال سیستم ، مالک یک سایت کامل با قابلیت هایی مشابه سایت سوشال سیستم و ربات تلگرام دستیار فروش خواهید شد . پس از آن با شارژ پنل خود قادر خواهید بود ، فالوور ، ممبر ، لایک ، بازدید و بسیاری از خدمات شبکه های اجتماعی مورد نیاز مشتریان خود را با قیمت هایی پایین از سوشال سیستم تامین کنید و آن را بر اساس میزان سود دلخواه خود قیمت گذاری کرده و به فروش برسانید .
اصطلاح خلاصه شده ای به معنای اسکرین شات است. کانالها پس از اتمام تبلیغ اسکرین شاتی از تبلیغ میگیرند که بر اساس آن ویویی که به تبلیغ داده اند مشخص است. بر اساس این ویو به کانال مربوطه پرداخت صورت میگیرد.
در زیر تمامی پست های تلگرامی سمت راست (اعم از تبلیغاتی و یا پست های کانال ) عددی درج شده است که نشان دهنده تعداد افرادی است که این پست را مشاهده کرده اند.
در این سبک تبلیغات کانال دار مجاز است پس از درج تبلیغ تعداد پست مشخصی را قرار دهد. توجه داشته باشید که شمارش پست ها در تبلیغات تلگرامی متفاوت از شمارش عادی است که در پایین تر به آن پرداخته شده است. بطور مثال در تبلیغات با محدودیت پست ۵ کانال دار حق دارد بعد از درج تبلیغ، ۴ پست را در کانال خود قرار دهد. در صورت درج پست های بیشتر کانالدار می بایست تبلیغ را ریشات کند (اصطلاح ریشات نیز در پایین توضیح داده شده است). هر چه تعداد محدودیت پست ها کمتر باشد راندمان تبلیغ بیشتر خواهد بود. ناگفتنی است برخی کانال های خوب تلگرامی بعلت درآمد پایینی که تبلیغات پست آزاد دارند این سبک تبلیغ را نمی زنند. با این حال این کانال ها محدودیت پست را نیز نمی توانند رعایت کنند. این کانال ها در دسته کانال های ویژه طبقه بندی می شوند و مجاز به زدن تبلیغات ویژه می شوند، ولو اینکه محدودیت پست را رعایت نکنند. از جمله این کانال ها میتوان به کانال های بزرگ خبری و ورزشی اشاره کرد که روزانه تعداد پست های زیادی می زنند. نا گفتنی است هزینه تبلیغ این کانال ها در حالت عادی که از مشتریان خود دریافت میکنند بسیار بیشتر از هزینه ای است که مشتری در حالت تبلیغات ویژه پرداخت می کند .
طبیعی هست که ممبر واقعی ریزش داشته باشد ولی میزان ریزش بستگی به کیفیت کانال و مدیریت دارد و از 0 تا 20 درصد ریزش به همراه خواهد داشت.
ممبر های فیک ریزش ندارند و کم نمیشوند مگر اینکه تلگرام آن ها را پاک کند .