تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

پیام رسان بله

بله یک شبکه پیام رسان است که تمام امکانات یک شبکه اجتماعی را دارد. مانند ارسال پیام، ارسال عکس، ویدئو و صدا، تشکیل گروه یا کانال، جستجوی افراد براساس نام و نمایش آخرین حضور مخاطبین. در “بله” شما می‌توانید پیام‌ها و فایل‌های خود را با سرعت بالایی برای دوستان خود ارسال کنید.پیامرسان بله با توجه به امکاناتی که برای اشخاص و کسب و کارها فراهم کرده است، می‌تواند تبادلات مالی و غیرمالی آن‌ها را تسهیل نماید. پیامرسان بله با الگوبرداری از تلگرام در بخش پیام‌رسانی کار خود را شروع کرد و سپس با اضافه کردن فعالیت‌های مالی، نام خود را به عنوان یک اپلیکیشن منحصر به فرد به ثبت رساند.

تحت نظارت بانـک مرکزی جمهـوری اسلامـی ایــران

پیام رسان بله (Bale) جزو اپلیکیشن‌هایی است که برخلاف بعضی دیگر از نرم افزارهای مشابه، دارای شناسنامه مشخصی بوده و پشتوانه مالی و فنی آن قابل شناسایی برای همه کاربران است و اتفاقا یکی از نقاط قوتی که معمولا در تبلیغات این پیام رسان نیز استفاده می‌شود، همین پشتوانه قدرتمندی است که برای پیام رسان بله (Bale) وجود دارد. بانک ملی ایران، بزرگترین بانک کشور از طریق یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود توانسته با سرمایه گذاری چند میلیارد تومانی، وارد موضوع شبکه‌های اجتماعی شود.

پیامرسان بله، بانک همراه شما

“بله” در دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف در دسترس شما است و این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمانی و با هر دستگاهی پیام‌های ارسالی و دریافتی خود را بررسی کنید. یکی دیگر از قابلیت های مهم پیامرسان بله، این است که شما می‌توانید امور بانکی خود را از طریق آن انجام دهید. بله نخستین اپلیکیشن چت و گفتگوی ایرانی است که در کنار ارائه قابلیت های یک پیام رسان تلاش کرده تا به بعضی امور بانکی کاربرانش هم رسیدگی کند. از این پیامرسان می‌توانید برای هر گونه نقل و انتقال مالی استفاده کنید مانند:

  • انتقال پول
  • پرداخت قبوض
  • خرید شارژ
  • استعلام قبض موبایل
  • پرداخت عوارض خروج از کشور
  • گرفتن موجودی
  • نیکوکاری
  • ارتباط با کسب و کارهای مختلف

ارتباط با مشتریان در پیامرسان بله

اگر می‌خواهید یک پیامرسان داشته باشید که با آن کالا خدمات خود را بفروشید و در لحظه با مشتریان خود در ارتباط باشید، در حال حاضر بهترین گزینه پیامرسان بله است. همچنین پیامرسان بله برای مدیران ساختمان ها این امکان را فراهم کرده است که شارژ ساختمان را از همسایگان دریافت کنند. پرداخت های اجتماعی مانند پرداخت دانگ و موارد مشابه نیز از دیگر قابلیت های پیامرسان بله است.
امکانات زیرساختی بله در حال توسعه است و به تدریج امکانات متنوع‌تری به آن افزوده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید