تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

شبکه اجتماعی سروش

سروش یک نرم‌افزار پیام‌رسان ایرانی است.این پیام‌رسان دارای نسخه‌های رسمی اندروید و آی‌اواس برای تلفن‌های همراه هوشمند، و نسخه‌های آزمایشی برای ویندوز، مک و لینوکس برای رایانه‌های شخصی می‌باشد.

ویژگی های پیام رسان سروش

همانطور که اشاره شد، سروش از جمله مهمترین پیام رسان های داخلی است که می تواند تا حدودی جایگزینی برای تلگرام گردیده و کاربران این برنامه پیام رسانی را به خود جذب نماید. پیام رسان سروش دارای امکانات و ویژگی های اولیه تلگرام بوده و می تواند امکاناتی همچون ایجاد گروه، سوپرگروه، کانال، مدیریت پیشرفته کانال، تماس صوتی و سایر موارد را فراهم آورد. ارز جمله امکاناتی که با دانلود سروش بدست خواهید آورد در زیر ذکر شده است:

سرعت مطلوب در پیام رسانی

توانایی ایجاد گروه و سوپر گروه

توانایی ایجاد کانال و مدیریت کانال

تماس صوتی رایگان

دارای امکان پرداخت درون برنامه ای و خرید مستقیم از کانال ها

دارای امکان سرویس پیش بینی آب و هوا و اوقات شرعی

دارای سرویس اعلام موقعیت و ارسال لوکیشن

امکان خرید شارژ

امکان پرداخت قبوض

قابلیت ساخت استیکرهای شخصی و فروش آن

ایجاد مسابقه و نظرسنجی های مختلف

امکان ساخت فروشگاه مجازی

امکان پاسخ دهی و لایک کردن در کانال ها

قابلیت ارسال گزارش تخلف برای کانال، گروه و حتی چت های شخصی

قابلیت استفاده از فضای ابری شخصی

تمامی این امکانات در پیام رسان سروش ب صورت کاملا رایگان عرضه شده است و کاربران می توانند به سادگی با نصب و ثبت نام در این برنامه از امکانات ارائه شده، استفاده نمایند. این اپلیکیشن بیش از ۳ میلیون کاربر دارد و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در بحث یافتن جایگزین داخلی بجای استفاده از تلگرام، باشد.

این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و طبق گزارش های ضد و نقیضی که تاکنون آمده استف استفاده از بخشی از ترافیک اینترنت آن به صورت رایگان خواهد شد. همچنین اگر از کار با این اپلیکیشن راضی نبودید می توانید با استفاده از آموزش حذف اکانت سروش، اطلاعات خود را از سرور اصلی این برنامه حذف نمایید.

برنامه های مشابه سروش

اگر از جمله کسانی باشید که چندان مجذوب استفاده از پیام رسان سروش نشده و میلی به دانلود سروش ندارید، می توانید از برنامه های دیگر مشابه استفاده نمایید.

با حمایت های گسترده ای که توسط دولت از برنامه های پیام رسان داخلی شده است، برنامه های زیادی توسط شرکت ها و متخصصین فعال در این زمینه عرضه شده اند که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. از جمله برنامه های مشابه تلگرام و ایضا سروش، می توان به برنامه هایی نظیر آی گپ، بیسفون پلاس، بله، گپ و ویسپی، از جمله جایگزین های داخلی برای تلگرام محسوب می شوند که می توانند به جای سروش نیز مورد استفاده قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید