تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

تفاوت سرویس های سامانه افزایش رتبه و آمار شبکه های اجتماعی

در این بخش تفاوت مربوط به برخی از سرویس های سامانه را به صورت واضح و شفاف توضیح داده ایم تا با آگاهی بیشتر از سرویس ها سفارش خود را ثبت نمایید .

فالوور نیمه فعال ایرانی اینستاگرام

این سرویس صرفا جهت افزایش آمار اکانت اینستاگرام شما می باشد و دارای سرعت انجام بالایی می باشد ، به دلیل تعداد فالووینگ بالای فالوور های دریافتی پیج شما کم بازدید می شود و در نتیجه مقدار لایک ، کامنت و .. این نوع فالوور پایین می باشد .

سرویس هوشمند فالوور اینستاگرام

این سرویس که در حالتی همان ربات اینستاگرام می باشد که مدیریت اکانت شما را برعهده می گیرد و از روش فالوو ، لایک و.. اقدام به جذب فالوور می کند ، در این سرویس می توانید منطقه ، تگ و.. مشخص کنید و فالوور های دریافتی کاملا واقعی می باشد . زمان انجام این سفارش با توجه به قوانین اینستاگرام و تنظیمات شما ممکن است کمی طولانی باشد ولی این نوع فالوور های دریافتی از نظر لایک ، کامنت و… کاملا فعال می باشد .

ممبر واقعی اختیاری ( ترکیبی ) کانال تلگرام

این نوع سرویس که ترکیبی از ممبر پاپ اپ و نوتیفکیشن می باشد از کیفیت و ویو مطلوبی برخوردار می باشد .

ممبر واقعی اختیاری ( پاپ اپ ) کانال تلگرام

این نوع سرویس که به صورت خالص به صورت پاپ اپ انجام می باشد به این صورت می باشد که کانال شما به تلگرام کاربران ارسال می گردد و با اختیار و تایید مشترک عضو کانال شما خواهد شد ، این روش نیز از کیفیت و ویو مطلوبی برخوردار می باشد .

ممبر واقعی اختیاری ( نوتیفکیشن ) کانال تلگرام

این نوع سفارش که به صورت خالص به صورت نوتیفکیشن انجام می شود جذب مطلوب همراه با ویو مناسب برای کانال را به همراه دارد که مشترک ضمن دیدن نام کانال ، توضیحات کانال را نیر دیده و سپس به اختیار خود عضو کانال خواهد شد .

ممبر واقعی اجباری کانال تلگرام

این نوع سرویس به این صورت می باشد که مشترکین واقعی و ایرانی تلگرام به صورت اجبار به عضویت در کانال شما در می آیند ، سرعت و حجم انجام این سفارش بالا بوده و نسبت به ممبر اختیاری از ویو کمتری برخوردار می باشد ، همچنین ریزش این سرویس بستگی به موضوع کانال شما بنابر عضویت اجباری مشترکین نسبت به ممبر اختیاری بیشتر می باشد .

ممبر واقعی اجباری ( بی صدا ) کانال تلگرام

این نوع سرویس که همان ممبر واقعی اجباری کانال تلگرام می باشد با این تفاوت که مشرکین عضو شده به صورت پیشفرض کانال برای ان ها به صورت بی صدا ( mute ) خواهد بود که باعث ریزش کمتری خواهد شد ولی ممکن است با توجه به بی صدا بودن ویو کمتری داشته باشید .

ممبر واقعی اجباری ( مخفی) کانال تلگرام

این نوع سرویس که همان ممبر واقعی اجباری کانال تلگرام می باشد با این تفاوت که مشترکین عضو شده کانال شما را به صورت عادی مشاهده نمی کنند و در بخش ویژه قرار میگیرد که باعث عدم ریزش ( ریزش خیلی پایین ) می گردد ، در این سرویس ممکن است ویو دریافت نکنید .

ممبر واقعی اجباری ( پست آزاد ) کانال تلگرام

همانطور که در قوانین ذکر شده است در هنگام انجام سفارش نباید در کانال خود پست بگذارید در غیراینصورت شامل جریمه خواهید شد ، این نوع سرویس که همان ممبر واقعی اجباری کانال تلگرام می باشد با این تفاوت که شما مجاز به ارسال ۳ پست در هنگام انجام سفارش خود می باشد و مشمول جریمه نخواهید شد .

دیدگاهتان را بنویسید