تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

آموزش ایجاد اکانت اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام چه فوایدی دارد؟

اولین دلیل میتواند همین باشد که شما نیاز دارید که مانند بقیه از یک شبکه اجتماعی جهت تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنید چه بهتر است که این برنامه، یک برنامه کاربردی و پر کاربرد باشد تا در آن احساس تنهایی نکنید. اینستاگرام امروزه تقریبا پر طرفدارترین اپلیکیشن در سطح جهان است. اینستاگرام دارای سبک منحصر به فردیست که بیشتر یک شبکه اجتماعی تصویر محور است. با این وجود اینستاگرام امکان رد و بدل پیام متنی را هم در اپلیکیشن خود فراهم کرده است و این قابلیت را در اینستاگرام با نام دایرکت (Direct) معرفی ارائه داده است. با وجود اینکه هم اکنون افراد بسیار زیادی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ممکن است عده ‌ای از کاربران اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام و استفاده از این شبکه اجتماعی در دست نداشته باشند.

بطور کلی فرآیند ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به هیچ وجه پیچیده نیست و به سادگی قابل انجام است. این عمل با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر کامپیوتر یا گوشی هوشمندتان قابل انجام خواهد بود.

مراحل ساخت اکانت اینستاگرام

شما برای ساخت اکانت اینستاگرام اینکار دارای هیچ محدودیت و سختی نخواهید بود،ثبت نام در این اپلیکیشن از دو طریق قابل انجام است که در ادامه هر دو روش را به طور کامل خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

در روش اول با استفاده از خود برنامه اینستاگرام در این شبکه اجتماعی ثبت نام می‌کنید به این صورت که در ابتدا مبادرت به دانلود برنامه میکنید و سپس با ضربه زدن روی آیکون برنامه و باز شدن صفحه نخست ادامه روال را پیش میروید. در روش دوم بدون نیاز به این برنامه و از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود هم میتوانید اقدام  به ثبت نام در اینستاگرام کنید. در ادامه به آموزش هر دو روش یعنی ثبت نام اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن آن و همچنین از طریق مرورگر دستگاه‌های در خدمتتان خواهیم بود.

نحوه ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام  توسط خود برنامه 

اگر نیت دارید که با استفاده از برنامه اینستاگرام که البته روش پیشنهادی خود ما هم هست نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کنید، باید در قدم اول اپلیکیشن اینستاگرام را درتلفن همراه و یا دستگاهی که قصد استفاده از اینستگرام در آن را دارید دانلود و نصب کنید. اگر گوشی یا تبلت مورد نظرتان سیستم عامل اندرویدی دارد، باید ابتدا به گوگل پلی استور (Google Play Store) مراجعه کرده و سپس برنامه اینستاگرام را دانلود کنید. از طریق برنامه بازار هم می‌توانید نسبت به دانلود این برنامه اقدام کنید. اگر دستگاهتان آی او اسی است، یعنی از آیفون‌ها یا آیپدهای اپل استفاده می‌کنید، باید به اپ استور (App Store) مراجعه نموده و جدیدترین نسخه از برنامه اینستاگرام را دانلود وسپس بر روی دستگاه نصب کنید. همچنین شما امکان نصب اینستاگرام بر روی ویندوزفون‌ها را هم خواهید داشت. برای انجام این عمل باید  ابتدا نسخه ویندوز فونی این اپلیکیشن را دانلود نمایید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاهتان، میتوانید آنرا اجرا کنید. از بین گزینه های موجود گزینه Sign Up  را به منظور انجام ثبت نام انتخاب کنید. حالا برنامه جهت احراز هویتتان از شما درخواست ایمیل میکند. بعد از وارد کردن آدرس ایمیل، گزینه Next را لمس کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در همین بخش با انتخاب گزینه Log in with Facebook می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود هم در اینستاگرام ثبت نام کنید. اگر قصد دارید با استفاده از ایمیل نسبت به ثبت نام در اینستاگرام اقدام کنید، باید تمام فیلدهای ارائه شده را پر کنید. برای خودتان، نام کاربری و رمز عبور جهت حساب یا اکانت خود تعریف کنید و درنهایت گزینه Done را مورد انتخاب قرار دهید. حالا  به آدرس ایمیل خود مراجعه کنید و لینک تایید ارسال شده را لمس کنید. اگر از اکانت فیسبوک خود به منظور ثبت نام در اینستاگرام استفاده کرده اید، باید در پنجره پاپ آپ نمایان شده مشخصات اکانت فیسبوکتان  را وارد کنید. با انجام موارد فوق فرآیند ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن انجام می‌شود.

نحوه ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از سایت

در توضیحات بالا نحوه ثبت نام به روش استفاده از خود برنامه را خدمتتان توضیح دادیم که به نظر ما این روش میتواند روش راحتتری باشد اما بنا به کامل کردن مقاله حتما روش دوم را نیز خدمتتان خواهیم گفت .اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از طریق مرورگر کامپیوتر یا تلفن همراه خود و با مراجعه به سایت خود اینستاگرام هم نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام بفرمائید. بدین منظور کافیست که وارد سایت instgram.com شده، اگر قصد دارید که با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، بر روی گزینه آبی رنگ Log in   with Facebook  کلیک کنید.

اگر  میخواهید توسط  ایمیل خودتان در این شبکه اجتماعی ثبت نام به عمل آورید، باید در ابتدا  فیلدهای موجود را پر کنید. آدرس ایمیل، نام کامل شما، نام کاربری برای اکانت اینستاگرام و رمز عبور چهار گزینه ی اصلی هستند که باید در فیلدهای ارائه شده  بطور کامل و صحیح وارد کنید. حالا بر روی گزینه آبی رنگ Sign Up کلیک نمایید.

ساخت اکانت اینستاگرام

نحوه ویرایش اطلاعات شخصی پروفایل

پس از نهایی شدن ثبت نام در اینستاگرام می‌توانید وارد اکانت یا پروفایل خود بشوید. در این مرحله باید مشخصات و اطلاعات پروفایل اینستاگرامی خود را به روز رسانی کنید. برای انجام این  کار در برنامه اینستاگرام طبق مراحل زیر پیش بروید.

در بخش زیرین صفحه و رابط کاربری برنامه اینستاگرام، آیکون شبیه به سر انسان را انتخاب کنید. این آیکون شما را به پروفایلتان هدایت می‌کند. گزینه Edit Profile را انتخاب کرده و حالا می‌توانید اطلاعات مورد نظرتان را در این بخش وارد کنید. شما حتی قادر به تغیر نام کاربری خودتان هم خواهید بود. پس از اعمال تغییرات مد نظرتان، گزینه Done یا Save را انتخاب کنید. اگر تمایل داشتید، با استفاده از سایت اینستاگرام هم قادر به ویرایش اطلاعات پروفایل خود خواهید بود. بدین منظور کافیست که نام سایت اینستاگرام را تایپ و وارد اکانت خودتان بشوید.

چگونگی انتخاب اسم برای اکانت اینستاگرام

حتما به این موضوع دقت داشته باشید که برای انتخاب نام کاربری در اکانت اینستاگرام خود حتما باید مواردی را در نظر بگیرید که قبلا توسط کاربران دیگر انتخاب نشده باشد.البته خود اینستاگرام در حین انتخاب نام کاربری شما را راهنمایی می‌کند. به این صورت که اگر نام هایی را انتخاب کنید که قبلا ثبت و انتخاب شده اند به شما پیغام خطا خواهد داد و نام هایی مشابه با اسمی که انتخاب کرده اید به شما پیشنهاد میکند.سعی کنید که تا حد ممکن است ترکیب اعداد و حروف به منظور ساخت اکانت اینستاگرام خودتان استفاده کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام

اگر از اکانت اینستاگرام خود استفاده نکنیم چه می‌شود؟

اینستاگرام همواره توصیه میکند که کاربران پس از ساخت اکانت یا پروفایلشان در این شبکه اجتماعی حضوری فعال باشند.  چون در صورتی که برای مدت زمان طولانی اکانت شما بدون فعالیت باشد، اینستاگرام به طور همیشگی آن را غیر فعال خواهد کرد.

از عکس های فیک استفاده نکنید!

اگر در حساب اینستاگرام خود پست هایی حاوی عکس‌های فیک یا دروغین، عکس‌های آزاردهنده، عکس‌های نژادپرستانه، عکس‌های نامتعارف و سایر موارد این چنینی را آپلود بکنید، اینستاگرام توسط بلاک و یا حذف اکانتتان با شما برخورد خواهد کرد. بنابراین دقت داشته باشید که برای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام حتما یک هدف مطابق با معیارهای و ضوابط داشته باشید و طبق آن پیش بروید.

اگر ایمیلی مبتنی بر ساخت اکانت اینستاگرام توسط  آدرس ایمیل خود دریافت کردیم چه کنیم؟

اگر به طور ناگهانی ایمیلی مبنی بر ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود برای شما ارسال شد، به هیچ  عنوان بر روی لینک تایید آن کلیک نکنید. احتمال دارد در این شرایط، شخصی که آدرس ایمیل مورد نظرش شبیه به آدرس ایمیل شما بوده اشتباه تایپی مرتکب شده باشد و اشتباها آدرس ایمیل شما را به جای آدرس ایمیل خود وارد کرده باشد. در این شرایط مشکلی برایتان ایجاد نمی‌شود و فرد سازنده اکانت به اشتباه خود پی خواهد برد. اما اگراحساس کردید موضوع مشکوک است و کسی قصد تعرض به اکانت شما را دارد، می‌توانید در بخش انتهایی ایمیل ارسال شده بر روی گزینه Let us Know  کلیک کرده و به این موضوع پشتیبانی اینستاگرام اطلاع داده و آن ها را از بروز این اتفاق مطلع سازید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کردیم چکار کنیم؟

در صورتیکه رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید اصلا نگران نباشید. اینستاگرام این امکان را برایتان فراهم میکند تا هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید. دراین شرایط شما ابتدا آدرس ایمیل خود را وارد کرده  و لینک بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام برایتان ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید