تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

آمار و رتبه خود را در شبکه های اجتماعی هم اکنون افزایش دهید

سامانه هوشمند سوشال سیستم ، افزایش آنلاین و سریع آمار و رتبه شبکه های اجتماعی

گروه سوشال سیستم در راستای افزایش آمار و رتبه شما در شبکه های اجتماعی کلیه خدمات را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده است .

شبکه های اجتماعی :

اینستاگرام _ تلگرام _ سروش _ آپارات _ توییتر _ رادیو جوان _ گوگل پلاس _ لینکدین _ یوتیوب _ ساوندکلاود _ پینترست _ اسپاتیفای _ دتپیف _ تیک تاک _ توییچ _ ویمیو _ اپلیکیشن _ وب سایت _ روبیکا _ ایتا _ بله و …

خدمات :

[ فالور ، ممبر ، لایک ، بازدید ، کامنت ، منشن ، رای نظر سنجی ، دنبال کننده ، ریتویت ، پخش موزیک ، ویدئو ، پادکست ، نصب اپ ، تبلیغات انبوه ، پاپ آپ ، نوتیفیکیشن و …. ]

ثبت سفارش :

هم اکنون می توانید بدون نیاز به داشتن تخصص با کنترل پنل آسان و ساده ای که کارشناسان ما آماده کرده اند آمار و رتبه خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید . تنها کافی است شبکه مورد نظر را انتخاب کنید و لینک پیج ، کانال یا صفحه خود را وارد کنید .

توجه داشته باشید کلیه سفارشات پس از ثبت به صورت خودکار پردازش و در صف سرور قرار می گیرد و امکان لغو وجود ندارد ، لطفا در ثبت سفارش خود دقت نمایید .

در سفارشات فالوور ، لایک و کامنت پیج باید در حالت عمومی باشد و خصوصی یا پرایوت نباشد .
در سفارشات ممبر فیک تلگرام کانال باید پابلیک و در سفارشات ممبر واقعی تلگرام لینک کانال باید لینک جوین پرایوت باشد ( و کانال در حالت عمومی ) باشد .

پنل ها :

شما می توانید با دریافت نمایندگی خدمات هوشمند ما با استفاده از نام و برند خود دارای سایت و ربات اختصاصی شده و با قیمت های دلخواه خود اقدام به فروش خدمات و کسب در آمد کنید .
جهت دریافت پنل نمایندگی می توانید در سامانه ثبت نام کنید و به بخش ارتقا به پنل نمایندگی مراجعه نمایید .

۱- پنل نمایندگی :

کاهش تعرفه ها ، سایت اختصاصی ، ربات تلگرام فروش متصل به پنل ، آموزش و پشتیبانی مستمر

۲- پنل همکاری :

کاهش تعرفه ها ، آموزش و پشتیبانی مستمر

۳- پنل کاربری :

ثبت سفارش برای خود و دیگران بدون کاهش تعرفه

کسب درآمد :

با انتشار لینک اختصاصی خود در سایت ، وبلاگ یا شبکه های اجتماعی در فروش ما سهیم شده و پورسانت دریافت کنید . برای این منظور پس از ثبت نام به بخش بازاریابی و معرفی به دوستان مراجعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید